Kontakt: (67) 349 15 00
603 094 777
sklep@magicznyogrod.pl
Pon-Pt: 7-18
Sb: 10-14

Twoje konto 0 prod. 0,00Do kasy

Reklamacje, zwroty, wymiany

  • Prosimy o dołączenie dowodu zakupu (paragon, faktura)
  • Prosimy o wypełnienie Formularza (pobierz w .doc lub .pdf) i dołączenie go do przesyłki.

REKLAMACJE

  • Sposób opakowania i przewozu zwracanych towarów powinien odpowiadać właściwościom rzeczy.
  • W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe (np. z powodu wyczerpania nakładu), sklep zwróci wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.
  • Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym. W przypadku wpłat przez system płatności DotPay na numer konta z jakiego wpłata dotarła. W innych przypadkach na numer konta podany w formularzu oraz protokole zwrotu.
  • Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem lub usługą “e-przesyłka”. Przesyłka powinna być wysłana jako paczka za pośrednictwem Poczty Polskiej.
  • Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni.
  • Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z różnicy w ustawieniu parametrów monitora Klienta, w szczególności różnicy w barwach i odcieniach, nie stanowią podstawy do reklamacji.
  • Sklep nie odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową, gdy kupujący o tej niezgodności wiedział lub, oceniając rozsądnie, powinien był wiedzieć.
  • Reklamacji nie podlegają:
    • naturalne zużywanie się produktu
    • uszkodzenia mechaniczne
    • wady jawne widoczne w momencie otrzymania paczki, a nie zgłoszone natychmiast po ich stwierdzeniu
    • odbarwienia
    • przemoczenia

ZWROTY, WYMIANY

Masz prawo zwrócić zakupiony w sklepie internetowym towar do 14 dni od otrzymania przesyłki, bez podawania przyczyny zwrotu, na zasadach opisanych w Ustawie z dnia 30 maja 2014 roku „O prawach konsumenta”.

  • Sposób opakowania i przewozu zwracanych towarów powinien odpowiadać właściwościom rzeczy. Produkty powinny być odpowiednio zapakowane, zabezpieczone oraz kompletne.
  • Procedura zwrotu dotyczy tylko towaru, który nie nosi widocznych śladów eksploatacji wykraczających poza zwykły zarząd (możliwości zapoznania się z przedmiotem).
  • Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem lub usługą “e-przesyłka”. Przesyłka powinna być wysłana jako paczka za pośrednictwem Poczty Polskiej.
  • Do odsyłanego towaru należy dołączyć wypełniony formularz zwrotu oraz dokument dowodu zakupu (paragon, faktura VAT). Zwrot pieniędzy nastąpi w ciągu 14 dni od otrzymania towaru.
  • Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący.
  • Niedostosowanie się do powyższych zaleceń będzie podstawą nieuwzględnienia zwrotu towaru.




Zapisz się do newslettera i zyskaj dostęp do ciekawych informacji o produktach naturalnych i najciekawszych promocjach.

OK

Dzięki cookies korzystanie ze strony jest szybsze i łatwiejsze. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Cookies.